კურსის შესახებ

კურსის გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ დაგეგმოთ ციფრული კომუნიკაციის სტრატეგია, გაიგებთ მეტს ციფრული მარკეტინგის უპირატესობებზე, თქვენი სამიზნე აუდიტორიის სწორ სეგმენტაციაზე, უკეთ შეძლებთ მიზნების და მომხმარებელთან კომუნიკაციის ეტაპების განსაზღვრას. ასევე გაეცნობით: ოქროს წრის თეორიას, კონტენტ სტრატეგიას, შედეგების გაზომვასა და მარკეტინგული გუნდის სტრუქტურას. კურსი შედგენილია ფრილანს კრეატიული დირექტორის - პავლე გაბრიჭიძის-მიერ.

შინაარსი

  • 1

    ციფრული კომუნიკაციის სტრატეგია

    • შესავალი

    • ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები

    • ფილოსოფიის განსაზღვრა - Golden Circle

    • კონკურენტების მიმოხილვა

    • მიზნების განსაზღვრა

    • მომხმარებელთან კომუნიკაციის ეტაპები

    • სამიზნე აუდიტორიის სეგმენტაცია

    • ციფრული არხების მიმოხილვა და შერჩევა

    • კონტენტ სტრატეგია

    • შედეგების გაზომვა

    • გუნდის სტრუქტურა

    • სასარგებლო ბმულები

  • 2

    ტესტი

    • ციფრული კომუნიკაციის სტრატეგია