Ads მენეჯერის გამოყენება

გაიარეთ ბიზნესკურსი და გაეცანით Ads მენეჯერის თითოეულ ფუნქციონალს, გაიგეთ, თუ როგორ შექმნათ − ფასდაკლების, ქეშბექის ან PLUS ქულის სხვადასხვა შეთავაზება 1 400 000-ზე მეტი მომხმარებლისთვის სრულად ციფრულად და რა უნდა გაითვალისწინოთ მათი დაგეგმვისას. კურსი მოამზადა საქართველოს ბანკის ციფრული საბანკო ეკოსისტემის ხელმძღვანელმა გიორგი კინწურაშვილმა

კურსის შესახებ

  • 1

    Ads მენეჯერი

    • შესავალი

    • როგორ მივწვდე მომხმარებელს საბანკო აპლიკაციების გამოყენებით

    • რა არის ბიზნეს მენეჯერი

    • როგორ შევიდე ბიზნეს მენეჯერში

    • როგორ ვნახო ჩემი გადახდების და კლიენტების ანალიტიკა

    • როგორ შევქმნა შეთავაზება ედს მენეჯერის გამოყენებით-მექანიზმის არჩევა

    • სამიზნე აუდიტორიის არჩევა

    • კონტენტის ატვირთვა

    • განაცხადის გაგზავნა და დადასტურების ეტაპი